måndag 8 februari 2010

RIP Kapten Johan Palmlöv och Löjtnant Gunnar Andersson!

Jag har nu pratat med lillebror i Pakistan, så nu känner jag mig lite lugnare! Inte för att jag tror nåt skulle ha hänt honom, men det känns ändå skönt att få prata och se honom(vi använder skype)! Gårdagen blev lite otäck för mig när man läste dessa rubriker om stupade soldater!
Han berättade att han har mött en av soldaterna som stupade i Afghanistan. Ingen går oberörd av något sånt här. En tung dag för Sverige. Mina tankar går till de anhöriga.

På facebook finns en sida för att hedra soldaterna RIP: Kapten Johan Palmlöv och Löjtnant Gunnar Andersson Svenska Hjältar!!

Ska prova ringa lillebror igen, hans uppkoppling är lite dålig idag så det avbryts hela tiden.

Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar