tisdag 23 februari 2010

Rycker upp mig!! :-)

Nån måtta får det ju va, för hur mycke man kan deppa!! Jag bestämde mig att efter lunch är det slut med detta gnäll och min tur kommer att vända(får väl fixa det själv om inte annat). Så nu har jag ätit lunch och allt känns mycket bättre redan :) .

Brevbäraren dök nu också upp och med sig hade han min nya HIM-cd, som jag tänker lyssna på i eftermiddag(stackars barn... :P ) . Har tagit fram en köttbit, bacon och kantareller, så jag tänker göra en god middag och dricka ett glas rött vin till. Tänker bara ha det bra resten av dagen!!

Har ni inte lyssnat på HIM rekomenderar jag er att kolla upp gruppen och lyssna! Här är deras hemsida: www.heartagram.com . Heartkiller ligger på sidan som kommer upp. Gillar den!

-20 men solen värmer, så jag tänker ta en liten snabbstädning här hemma till Heartkiller :D .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar