tisdag 30 mars 2010

Två dagars kurs!

Har haft kurs genom praktikplatsen måndag och tisdag. Lycksele kommun ska starta en palliativ grupp som ska kunna hoppa in vid behov och även ha ett palliativt rum på skogsgläntan. Så två dagar har vi pratat om döden - före och efter. Trodde det skulle vara tyngre än vad det va. Kändes ganska naturligt när vi pratade om det, tom ganska fint emellanåt! Men nu tar jag paus några dagar från skolan och allt som hör dit. Behöver samla nya krafter för det som komma skall!!

Trodde jag skulle vara ledig i morgon och hinna ordna allt innan vi åker till Stockholm. Men det bidde jobb ist. Ska fara på elkedjan för det hade kommit massa varor. Men jag tycker om pengar så jag jobbar gärna :) . Tur mormor bjuder på palt efteråt så jag slipper tänka på middag.

Ikväll är det Cougar town som jag älskar. Kanske är det för att jag är största Vänner-fanset, eller så är det kanske för att jag känner igen mig i henne :P . Jag har ju min 7 år yngre pojkvän ....

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar