måndag 8 mars 2010

Uppe-natt!

Vaknade i natt av att det va kallt och blött i sängen. Innan jag förstod va det va som hade hänt!??! Det va Isabelle som hade pinkat på sig i våran säng! Jag satt mig upp och fick tillslut iväg Isabelle till hennes säng, naken. Jag börja dra i sängkläderna(tror inte jag va vaken) och då vakna Andreas. Han va inte heller så pigg, han hade trott att jag frågade Belle och hon hade pengar på sig(jag fråga om hon hade PINKAT på sig). Så vi tog de som va torrt och la oss i soffan och försökte sova där. Sov jättedåligt där men jag fick iaf se Oscarsgalans slutdel :).

Så i morse skulle jag ta ihop resten av sängkläderna och inser då att ungen måste ha pinkat EN LITER!!! Det va blött genom alla madrasser och från hälften av sängen och uppåt. Hur är det möjligt! Så ikväll tvättar jag allt från sängen. Tyvärr är jag trött av sömnbrist och att jag gått första dan på praktiken, så tvättningen känns inte kul.

Har iaf tagit fram semle-bröd och köpt grädde och kaffe, så i kväll blir det semlor och kaffe. Nån tröst ska jag då ha :P .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar