tisdag 16 mars 2010

Vilken dag!

I morse när jag kom till Smedis för att ta rapport från nattsköterskan, berättar han att min handledare just ringt och har magsjuka. Så han sa att jag fick ta rapport och sen klara mig själv tills det kom någon annan dit. Så jag fick jourtelefon och alla nycklar. Efter ett tag ringde även läkaren och berättade att även hon va sjuk, men jag passade då på att fråga om det som vi skulle tagit upp idag med henne. Så jag kände mig som jag bara passade in så bra där då :). Det känns att dom litar på mig eftersom dom släpper mig lös så här! Så idag går jag med olika handledare, men eftersom jag jobbade kväll igår, och har koll på SG, så vet jag mer om just de sakerna. Det känns jättekul. Jag är helt och svävar bland molnen idag :D . Nu ska jag tillbaks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar