söndag 25 april 2010

En relativt bra dag :)

Iaf när jag och Annelie var på dollar och shoppade. Det blev inte så mycket, men det är kul att bara strosa och småplocka sånt som är bra att ha! Sen drack vi kaffe här hemma och Niklas promenerade över också. Alltid trevligt att bara surra och inte göra så mycket mer :) .

Sen har jag hunnit med massa tråkiga göranden idag. Tvättat, skickat brev, mailat, varit på skolan och lite mer såna trista måsten. Men nu är dom färdiga och det känns så skönt. Så nu tänker jag göra fika åt barnen och så lite lax mm till jag och Ante.

Bara Ante kommer hem i bra tid. Bandet är och spelar inte en demo idag och dom trodde det skulle ta hela kvällen. Jag hoppas att jag kan få mig ett eget ex av den :) . Men jag gör iaf i ordning och hinner han inte hem så äter jag och det är färdigt för honom när han kommer. Han blir lite glad över det, det vet jag :) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar