måndag 5 april 2010

Påsken är över och vi är hemma!

Det är långt att åka fram och tillbaka till Stockholm under bara fem dagar, men det va värt det! :D
Vi har ätit, ätit och ätit. Suttit på uteservering och druckit öl i solen. Umgåtts hela familjen hela helgen och bara haft semester. Barnen tyckte det har varit jätteroligt i helgen. Dom har ätit så mycke godis att det räcker för resten av månaden :) , sen fick dom pengar av mormor i påskpresent som dom köpte en leksak för och dom har dom haft så kul med hela tiden. Belle valde såpbubblor och Kevin en pistol-typ med sugpropps-skott. Angelica sparade pengarna ist men hittade en börs som hon köpte(som jag ändå betalade halva av, uttänkt av henne...).

Men imorgon börjar vi äta nyttigare och tränar mera. Jag har verkligen gått tillbaka igen och det känns i kroppen. Men nu känner jag mig väldigt motiverad igen, så jag tror det kommer gå bra.

Alla är nu jättetrötta och jag tror faktiskt att vi kommer ligga i sängarna inom kort. Iaf lägga oss och sen en film och bara slappa. Skönt att ligga i sin egen säng igen, med sin egen kudde! Imorgon är det jobb igen.

Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar