fredag 16 april 2010

Städerska...

har jag idag varit. Har putsat alla fönster hos morfar och mormor samt städat toaletten. Så nu är det ljust och luktar gott. Fick även upp lite nya gardiner så det blev lite mer sommarkänsla.

Så nu är jag hemma och vilar innan Bella kommer hem. Sen när barnen farit till sin pappa över helgen, ska jag och Ante fara ut på lite mathandling och sånt. Sen är vi barnfri hela helgen. Det är nu en månad sen sist barnen var hos sin pappa, så dom har längtat hela veckan :) . Jag har längtat till att få städa lägenheten ifred... :P och kanske vila sig lite. Börjar ju ny praktik på måndag och ska va på medicinavdelningen, så jag behöver komma ikapp innan dess.

Nu tänker jag uppdatera mig i övriga internetvärlden och kanske hitta nåt roligt recept till helgens mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar