söndag 23 maj 2010

MySpace :)

Har ni inte ett konto där så tycker jag att ni ska skaffa det! Inte för att jag själv är så aktiv där eller vill marknadsföra mig själv på något sätt, utan för det är så roligt att hitta ny musik. Finns massor av artister där ute som har bra musik , men som man aldrig annars skulle ha hört. Stora artister söker jag själv rätt på och lägger till, men annars är det många nya artister som vill synas som då vill att jag "blir vän med dom".

En rolig grej som hände var under en av melodifestivalens alla olika uttagningar. Det va en ny grupp som ställde upp där med skatepunk/punkrock-musik. Dom heter Noll Disciplin och jag tycker dom va bäst den kvällen :) . Iaf, när vi sitter där och tittar på dom så slår det mig att jag känner igen dom. Så jag säger till Ante: Vet du, jag tror jag är vän med dom på MySpace!!?! Så jag va ju tvungen å kolla och de va jag ju! :) Rätt skoj faktisk. Så nu när dom skulle spela i Mariestad i fredags fick jag ett meddelande om att dom skulle va där. Tyvärr är det en bit att åka, men jag hoppas kunna se dom nån gång i sommar :) .

För er som vill kolla in min sida på MySpace (borde snart uppdatera den lite!) :
http://www.myspace.com/mwaahlin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar