måndag 18 oktober 2010

Sjuklingar!

Jag har hostat över en vecka nu. Kevin hostar och är hes, Belle hostar lite! Men dom fick gå till skolan iaf idag, så får vi se imorgon hur dom mår. Jag sa åt dom innan dom gick att dom fick gå hem när dom ville om dom skulle må sämre. Ska nog ta och steka pannkaka till dom ikväll :) .

Har tyvärr dåligt med ork så jag ligger mest i soffan idag. Tar en sväng å plockar bort lite, men blir så trött så jag får gå å lägga mig igen. Tråkigt!

Har gjort något som jag inte gjort på vääääääldigt länge: Jag har sett Våra bästa år! Fattar ingenting, men kul ändå :P . Och så lite Rachel Ray, Tyra och lite komediserier. Lat dag, men ganska skönt!

Dricker te och honung hela tiden, så nu tycker magen att den borde få något mer matigt :) . Dax för lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar