söndag 21 november 2010

Julgardiner uppe!

Har inte orkat blogga nåt sen i går morse. Börjar känna mig lite sliten nu. Har jobbat 13 av 14 dagar och haft fullt upp överallt annars också. Ska nog ta det lugnare till veckan och inte jobba så mycket, ska ju vara färdig med projektplanen på torsdag!

Igår efter jobbet bar jag och Isabelle upp alla julsaker. Sen satte vi upp julgardiner och adventsstakarna. Vill komma igång med julpyntet, eftersom jag hade skola idag och resten av veckan kommer försvinna. Så nu blir det lite julpyssligt varje dag så vi är färdiga till första advent :) .

Gjorde även andra fynd när jag va i källaren. Fick upp två andra lådor som innehöll saker jag saknat sen vi flyttade. Bla alla mina miljoner prover från Matis . Så nu är det dax för lite ansiktsbehandlingar igen :P . Härligt!

Ikväll blev det pizza från Ibbes till kvällsfika. Jättegott och jättenyttigt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar