torsdag 11 november 2010

Morgon, men snart är det helg!

Kevin och Isabelle va ganska speedade igår kväll efter kalaset, så jag tror inte dom somna förrän halv tio - tio. Jag gick isäng tio och somnade på studs! Men i morse va det två små troll som hade problem att vakna :) . Fick nog upp dom runt halv åtta, men eftersom det har snöat en del och jag inte gillar plogbilarna som är överallt, så skjutsade jag dom till skolan. Så dom kom i tid iaf :)

Jag då? Ja, jag går just nu på en överväxel. Jobbar 7 - 22 varje dag känns det som. Har tagit på mig mer arbete och så håller vi på med c-uppsatsen på skolan. Men jag vet att det är under begränsad tid, och vi behöver stålarna! Så det går bra! Har dessutom en fantastisk sambo och det är ju halva grejen för att klara detta! :)

Nu sitter jag på skolan och väntar på att Anette ska bli färdig på sitt seminarium så vi kan fortsätta med uppsatsen. Ska söka lita artiklar under tiden, så vi kommer nån vart!

Ha en trevlig förmiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar