onsdag 2 februari 2011

Onsdags planeringen!

Så här ser min onsdag ut idag:

7.00 Stiga upp, fika, fixa sig lite. Väcka barnen och få dom färdig. Packa deras väskor. Slut på frukt, så idag skjutsar jag dom till skolan så kan vi köpa frukt innan.

8.00 Ska köpa frukt men bilen måste tankas. Tankar på OKQ8 och passar på att köpa två bananer till barnen där. Lämnar dom på skolan och åker hem.

8.30 Städar undan från frukosten. Ska vika tvätten från igår.

9.00 Biblioteket öppnar. Ska hitta några böcker om PVK till vårt arbete. Hoppas jag hittar något bra att använda, annars blir det till att trolla :)

13 - 19 Våra IKEA-möbler kommer. Dom ringer 30 min innan, så hinner jag hem om jag är ute.

14 -15 Kevin och Belle slutar skolan och dyker upp häromkring!

16.00 Middag i Hedlunda hos morfar och mormor. Palt blir vi bjudna på ikväll. Hoppas våra varor kommit innan, annars kan det bli en kort middag....

Resten av kvällen blir det att montera våra nya möbler. Längtar....

Sen läser jag skolarbeten under hela dagen. Har inga speciella tider inplanerade, utan tar det som det kommer.

Så här ser en vanlig dag ut för mig. Ibland mer och ibland mindre. Idag tycker jag att jag har ganska lite planerat, men det är bra :)

Ha en bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar