söndag 28 augusti 2011

60-års kalas och väldigt speciell tavla :)

Igår var det kalas för pappa som fyllde 60 år. Vi hade gjort en tavla på oss till honom. En väldigt ovanlig tavla är det :) Fotona till tavlan togs på tre olika ställen vid tre olika tidpunkter, men så här snygg blev resultatet:


Jag bakade även tårtorna till kalaset och två såna här gjorde jag:


Det var ett roligt kalas med massa barn och barnbarn som firade. Vi fick god mat och pappa fick fina presenter. Barnen och hundarna hade jätteroligt och lekte hela dagen!

Men nu är det jag som fyller år nästa gång. Vi ska ha kalas på onsdag istf torsdag(som är min riktiga födelsedag), eftersom Andreas spelar på torget den kvällen. Men vilken dag man firar spelar ingen roll :) Huvudsaken jag får ha kalas :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar