måndag 16 april 2012

Jag hänger inte med!

Det händer för mycket just nu. Vi ska flytta, gifta oss, skaffa nya jobb och så allt annat runt omkring. Så just nu känns det som jag inte riktigt är med. Skulle behöva fem minuters time out, bara så man kommer ikapp. Men roligt är det, så egentligen klagar jag inte så mycket :) . Det är kanske lite för att bröllopsinbjudningarna aldrig blir färdig. Vi pysslar på och jag tror jag ser slutet snart. Mitt nästa mål är att bli färdig innan veckan är slut. Det måste bara vara färdigt då, annars blir jag nog lite less.

Just nu står Ante och steker abborrar som vi fått av morfar. Det blir kvällsgott eller frukost. Vilket som, så är det riktigt kul med lite annat att festa på ibland :) . Nu tänker jag vila resten av kvällen i soffan. Mys, mys :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar