lördag 12 maj 2012

God morgon världen!

Klockan är nu 9.40 och jag är inne på min andra kopp kaffe. Veckan har varit tung så jag somnade igår i soffan till hockeyn, strax efter 21. Så när man somnar så tidigt, vaknar man också tidigt! Kl 6 slog jag upp mina blå och sen dess har jag varit vaken. Som tur är(!?) så bokade jag tvättstugan till i morse, så jag har hunnit med 8 maskiner och det känns bra. I helgen är barnen borta så jag tänker ta en storstädarhelg så jag har bokat tvättstugan till i morgon också. Tvättar alla mattor, sängkläder och sånt som man kan stoppa i maskinen :) . Så nu blir det rent!

Det märks att bröllopet närmar sig. Från det jag vaknar tills jag somnar tänker jag på bröllopet. Jag tycker såklart det är jättekul, men stackars Ante får nog stå ut med mycket tjejprat just nu. Tur jag har andra att prata om bröllopet med :P Nu är nästa stora steg i planeringen att sätta ihop menyn. Jag har några ideér men måste nog börja googla fram lite recept. Och så tidsplanerna när maten ska handlas, tillagas och läggas upp.

Dax för tvättstugan igen. Ha en bra och inte för regnig lördag :)

Pöss pöss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar