måndag 15 oktober 2012

Vigsel i Margaretakyrkan120804, Lycksele

Här kommer bilder från vigseln. Det är inte riktigt i rätt ordning, men nästan :)






Oj, oj så nervös jag var. Men jag tog mig fram till altaret utan att snubbla :)


 Överraskningen i kyrkan var att Angelica och Amina skulle sjunga. Nästan ingen visste något innan :P De sjöng Agnes Right here, right now. Jag hade stora problem med att hålla tillbaka tårarna :) Tror de flesta i kyrkan hade samma problem :) Det var jättevackert och dom var så söta tillsammans :)
 Annelie läste en dikt

 Ringarna
Man tycker det borde vara lätt att bara lyssna på prästen och sen säga efter henne. Men tydligen ska man inte tänka så mycket som jag gjorde, för då blir det inte riktigt rätt :P Koncentrera sig på en sak åt gången ska man göra :)

Man och hustru :)

 Lite otäckt, men roligt, var det att komma ut och alla stod där och väntade på oss. Det var en sån fin och solig dag och alla blåste såpbubblor när vi kom ut :)



Nästa gång blir det från festen på Ruselegården.

Foto: Peter Wåhlin, Malin Ericsson, Erik Vallsten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar