måndag 10 mars 2014

Vårkänslor :)

Nu har våren kommit till Västerås! Det är 6 plusgrader varje morgon och under dagen går det ofta upp mot 13 grader :) Äntligen vår! Igår var vi på promenad och hittade en stor buske med videkissar. Och på en tomt hade massa vårblommor kommit upp. Det var snödroppar, iris och en rosa blomma ,tror jag det var, som jag inte kände igen. Kunde inte ta kort då det var inne på gården, men idag ska jag ut å promenera så då ska jag se om jag hittar fler vårtecken :)



När våren kommer vill man ju ta fram vårkläderna och skorna. Men i år blir det inga skor. Alla mina skor har hög klack och med gravidmagen så funkar det inte. Jag har ju foglossningar och ibland hugger det så ont att benet viker sig. Då vill man inte ha höga klackar på sig! Så jag får ut å shoppa nya sandaler och andra lågskor att ha till efter midsommar. Så mina skor får fortstätta vintervilan i garderoben......

Dom ser lite ledsna ut.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar