onsdag 7 januari 2015

2015! Ett nytt spännande år!

Nu är det äntligen ett nytt år. Och när det är nytt år så får man nya förväntningar och nya förhoppningar på det nya året :)

Jag tror att 2015 kommer att bli ett bra år med många förändringar och förbättringar för oss alla. I höst fyller jag 40 år och under våren tänker jag genomgå en 40-års kris som går ut på att förbättra mig och förändra mitt liv till ett bättre liv som jag vill ha det :P Min kropp har äntligen återhämtat sig så nu känner jag att jag orkar börja träna igen. Har kollat upp Friskis&Svettis så jag kommer börja träna där snart. Sen får vi se vart krisen tar mig...  :P

Jag kommer återuppta bloggandet igen. Bloggen har nu fått ett nytt utseende och jag ska försöka hitta roliga saker att blogga om, men det mesta kommer nog handla vad som händer mig under dagarna.

Om två veckor är skolan färdig och jag kommer att vänta med d-uppsatsen tills jag känner att jag har tid med den. Så när skolan är färdig ska jag vara mammaledig och jobba 20% . Får se under våren hur mycket jag kommer gå upp i tid, men just nu räcker det så här :)

Nathalie har hunnit fylla 6 månader och döptes i Lycksele den 20 december. Dopet gick jättebra och jag kommer lägga upp bilder när jag kunnat öppna foto-filen :P Datorn vill inte som jag vill... Hon kryper nu för fullt och i förrgår drog hon sig upp för första gången. Hon är väldigt aktiv och inte rädd att slå sig. Så man får vakta henne ganska mycket :)

Det va lite snabb info och mer kommer eftersom :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar