tisdag 16 februari 2010

Plugg!

Fick en oväntad hemtenta i eftermiddag. Den ska vara inne måndag morgon, men innan dess har vi även en tenta på torsdag samt ett tvärgrupps seminarie på fredag. Och tills dess ska vi ha läst de andra fyra gruppers arbeten och kunna lyfta fram det som är bra i dom arbeterna men även det som inte är bra. Så nu känns det som jag har mycket att göra i veckan! Känner mig lite stressad, speciellt nu när lillebror är här endast ett dygn och jag vill umgås med honom.

Men skit samma! Jag hänger med honom tills han far i morgon och sen kastar jag mig in i plugget. Jag är säker på att när fredag kväll kommer SÅ HAR ALLT ÄNDÅ ORDNAT SIG!!! Så varför oroa sig i onödan?

Nu ska jag göra smörgåstårtan vi ska äta imorgon hos farfar! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar