lördag 3 april 2010

God morgon från Stockholm :)

Känns roligt att vara här när våren kommer. Hemma är det väldigt mycke snö kvar, men här är det bart nästan överallt nu. I skogarna kan det ligga kvar lite, men det märker man inte av. Och vårjackan kan jag använda :) .Jag ska se om jag kanske hittar några vårblommor jag kan ta en bild av.

Idag blir det shopping i centrala Stockholm. Barnen ska få skor och sen ska dom på bio. Jag och Andreas har inte bestämt oss än om vi ska gå på bio, eller om vi bara ska vara en stund. Skulle vilja gå i gamla stan en stund också, så vi får se hur dagen blir.

Under dom här dagarna har vi mest bara ätit. Men det är skönt med semester några dagar så man hinner ikapp. Önskar jag bara kunde sova mer, men det får jag göra nästa helg när jag är ledig :)

Trevlig påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar