torsdag 6 maj 2010

Datauppehåll!

Har inte varit inloggad på datorn sen i går morse. Och då bara en kort sväng. Lillebror har ju varit här och jag började jobba 14 igår till 15 idag. Hade ett litet uppehåll mellan 22-07 där jag for hem, fika, sov, fika och så va man på jobbet igen. Men nu har jag helg till 14 på lördag, och det känns skönt! Tänker bara sitta i soffan och komma igen i kväll, men i morgon lär jag ha full rulle som vanligt.

Angelica kommer om en vecka och då ska vi kalas så det är bara att börja baka. Om två veckor ska två skolarbeten va klar så det är dax att sätta igång med de å! Sen vill man ju städa och sånt nyttigt! Jag blir faktiskt trött bara av att skriva va jag borde göra....

En veckas utlandsvistelse skulle inte vara dumt. Bara att få slappa en hel vecka!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar