torsdag 13 maj 2010

Nu är praktiken slut!

Alltid tråkigt att sluta på ett arbete. Just när man börjat lära känna folk och få in rutinerna, då är det dax att sluta. Men nu får jag mer tid till studierna och så behöver jag inte stiga upp så tidigt på morgonen :) .

Igår kom Angelica hem. Jag tror hon blir större för varje gång jag träffar henne..... Idag ska vi till hedis och äta palt och så blir det bakning till kalaset på söndag :) . Jag har bakat en sorts kaka men det räcker inte långt. Vi får läsa kokboken och se om vi hittar nåt mera spännande.

Alla sover än, men det är så skönt att stiga upp och sitta ensam i tystnaden ett tag. Ska göra lite kaffe och sen läsa tidningarna på nätet.

Tyvärr så lyser solen med sin frånvaro idag, men jag hoppas den dyker upp snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar