söndag 6 juni 2010

Denna vecka!

Hektisk vecka eftersom det va sista veckan för mig på skolan och näst sista för barnen. Jag har pluggat mest och skrev tenta på torsdag. Sen hade vi avslutning i klassen på kvällen. På fredag gick jag ut med Anneli, Niklas och Linda på knut´n och åt. Och sen har jag städat hela tiden. Jag röjer och fixar så allt ska vara klart imorgon när jag börjar mitt nya jobb. Man har ju alltid massa småsaker man skulle ha gjort, men nu har jag gjorda dom och snart är det snyggt här:) .

Ante har haft rep tisdag och torsdag, sen spelade dom fredag och lördag. Så honom har jag inte sett mycket av i veckan. Mellan spelningarna ska ju grejerna flyttas och ordnas, så all tid har gått till detta. Förutom att han sover halva dagarna också! :P Han kom hem fem i morse, men jag har hört att Hedlundaborna kan parta till! Tydligen! :) Kul har han iaf och det är huvudsaken :D

Barnen börjar ha avslutningar i allt nu och sommarlovskänningar har infunnit sig. En vecka kvar innan dom for lov. Ska bli skönt med sommarlov, slippa väcka dom varje morgon, fixa kläder, väskor, frukt och allt annat som ska göras på morgonen innan dom far till skolan. :)

Sommarlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar