söndag 22 augusti 2010

En dag på stan - på kvällen!

Igår va det en dag på stan och på kvällen öltält på torget. Vi skippade dagens aktiviteter och for till Umeå istället. Andreas behövde lämna in gitarren för service och då passade vi på att göra lite ärenden samtidigt. Det blev Jula, Biltema, Systembolaget och så McDonalds. Vi hann även hem till lillebror och sen följde han med på shoppingen :)

Sen på kvällen blev det lite party. Monica och Mikael kom till oss och drack lite öl. Sen kom Lars med svärföräldrar och till sist dök Linda upp. Det va trevligt att sitta och surra massa strunt ett tag. Men som vanligt blev det en uppdelad grupp. Karlarna satt i köket och vi satt i vardagsrummet!! Men det va ändå trevligt. Sen gick vi ner till stan och öltält med uppträdande av The Edge. Lite dansande och sjungande blev det. Och så träffa man ju lite folk. Idag mår jag jättebra, förrutom min nackvärk jag haft sen fredags som blev värre igen. Men det går nog över....

Nu ska jag leta recept på sånt jag vill baka nu när jag får semester. Tänker försöka fylla frysen lite innan skolan börjar igen.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar