fredag 4 mars 2011

Tidlös!

Just nu känns det som tiden inte räcker till! Därför har jag varit lite frånvarande i veckan.
Det mesta har handlat om farmor i veckan och att Angelica är här.
Med farmor har det varit vårdplanering, möte, handlingar och fixat inför hemfärd. Idag skulle det ske, men så igår åkte hon in på lassa igen med för lågt blodvärde. Så det blev 3,5 timme på akuten istället för att ligga en stund i soffan. Men jag fick iaf sitta på en stol(nästan som en soffa...)några timmar. Får se idag hur det blir med hemfärd.

Angelica är här och vi har fixat bankkort, internetbank och en fond åt henne. Det är mycke mer jobb när pappan inte bor i stan, men två besök a´ 1 timme så var det klart :) . Nästa gång hon är hemma ska hon få skaffa id-kort :)

Så det har varit mycke fram å tillbaks i veckan. Inte så mycke skolarbete som jag borde, men jag får ta igen det sen. Idag börjar Lycksele Marknad, så det blir nog några svängar dit i helgen.

Nu tänker jag plocka undan lite så det är fint i helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar