söndag 12 juni 2011

God morgon från Lycksele :)

Idag är det "bara" 22 grader när jag vaknar. Solen har försvunnit men det är ändå skönt att få lite svalka. Ser ut som det ska bli regn i veckan, men det kan nog behövas efter den här värmen.

Idag är det precis två veckor kvar tills vi åker till Bulgarien. Jag har smått börjat plocka fram saker vi ska ha med oss, för annars har jag ju bara nästa helg på mig att packa. Och det är för lite tid :) Ska bli så skönt och roligt att komma sig iväg på semester. Behöver verkligen det efter den här våren.

Igår va jag å Ante till Kattisavan och solade och badade. Men det va så varmt och vi va lite rätta att bränna oss, så vi gav upp efter nån timme. Då for vi ist på OKQ8 och köpte oss varsin brassestol som vi kan ha här hemma eller på stranden nästa gång. Jag är jättenöjd över vårt köp.

Sen tog vi de lugnt i går kväll. Grillade lite kött och grönsaker, drack en öl och så såg vi en film. Man blir ganska matt efter en hel utedag i strålande solsken :)

Idag blir det att röja lite här hemma och tvätta. Ska ta fram lite mer grejer till utlandet och även fara och handla några saker vi ska ha med. Blir en ganska soft dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar