lördag 9 juli 2011

Umeå shopping!

Det va inte tänkt att vi skulle shoppa, men eftersom jag har sökt nagellack och läppstift länge så tänkte jag att jag kan koll lite iaf. Så vi åkte till H&M på Strömpilen och till slut fann jag precis det jag sökt! Ett ljust rosa läppstift och rött nagellack. Så här ser de ut:

Ganska rött, men jag tycker det är så snyggt :)



Så här ser det ut på. Väldigt neutralt men ändå väldigt sommar.

Andreas shoppade lite på Biltema och så åt vi lunch på McDonalds. Skönt med en liten utflykt. Ikväll ska vi se Gudfadern 1, 2 och så långt vi orkar. Vi har köpt god mat och rosé. Barnen skjutsade vi till deras pappa idag och dom ska vara där i lite mer än en vecka, så nu ska vi försöka vila så gott det går.  Lite tyst utan alla barn :) . 

Ha en trevlig kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar