lördag 6 augusti 2011

Ny dag - nya möjligheter!

Det regnar idag, har regnat ända sin igår. Är ganska skönt då det varit varmt så länge. Och så får man vara inne en stund :) Funderar på baka bullar i helgen, så vi har nå fika när vi åker till Stockholm.

Igår blev det filmkväll och jag kan verkligen rekommendera Lock, stock and two smoking barrels. En film från 1998 med Jason Statham och Sting. Lite annorlunda film, men vi gillade den.

Jag har även fått förlängt på Stenbergska HC tom oktober, så det känns skönt. Kommer troligen att få fortsätta sen också, men dom kan bara säga så länge just nu. Sen kan det bli lite förändringar där, till mitt bättre! :) Och det gillas! :)

Nu ska jag mixtra ihop lite frukost och se färdigt den andra filmen som jag somnade ifrån :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar