fredag 10 februari 2012

Det kommer närmre...

Har kollat på massa klänningar och frisyrer nu, men jag tror att jag börjar få en liten bild av hur jag vill att det ska se ut :) Finns bara så mycke att välja mellan. Men jag vill att det ska vara ganska stilrent och enkelt, inte massa tyll.

Nu är det snart bara 5 månader kvar, så det är dax att börja bestämma lite nu hur allt ska va. Har iaf bokat kyrka och festlokal. Nästa steg blir nog att bestämma inbjudningskort och så klänningen. Synd att det är så mycket annat i ens liv som tar min tid, annars skulle jag nog bara planera bröllop hela dagen :)

Nu blir det storstädning i helgen då vi inte är färdiga med fruktsalladen här hemma. Blir att köra bort massa skrot och försöka sortera in resten nånstans.

Trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar