lördag 4 februari 2012

Omflyttning á la fruktsallad

Jag har så länge varit less på vårt sovrum som inte går att få bra. Dessutom avskyr jag att ha dator och skrivbord i sovrummet. Det förstör så mycket tycker jag. Så idag har vi funderat och diskuterat och nu har vi nog kommit på en bra lösning. Vår plan är: Kevin och Belle flyttar in gemensamt i vårt sovrum, där våningssängen kommer stå som en rumdelare. Barnen tyckte det va en jättebra idé(pjuh :P ). Sen kommer Kevins rum bli data-och- musik rum och Belles rum blir då vårt sovrum. Men att flytta runt tre rum samtidigt är lite spännande. Jag har börjat med att flytta våningssängen och några småsaker. Sen ska jag plocka isär Belles säng som ska bort, men sen blir det nog oordning i hela lägenheten en vecka. Men det är det värt :) Tror det här blir jättebra! Får lägga in lite bilder när vi är färdiga.

1 kommentar: