onsdag 4 april 2012

I morgon åker vi :)

Dax för en tripp till Stockholm igen. Vi har semester hela nästa vecka, så vi kan stanna länge den här gången. Som vanligt ska vi hinna med massa saker när vi är där: finlandsfärja, Västerås, träffa Erik, shoppa och så bara slappa. Men det ska blir så skönt att få semester och komma ifrån Lycksele ett tag. Och att åka finlandsfärja igen! Det är många år sen sist :) .  Ett dygn med hytt och massa mat. Så härligt! :P

Vi trodde våra inbjudningskort skulle vara färdiga innan vi åkte, men så blev det tyvärr inte. Men det är inte mycket kvar nu. Så när vi kommer hem så ska dom bli färdiga och vi kan skicka iväg dom. Nu har jag stirrar på dom i några veckor så det kanske är bra att jag får en liten paus ifrån dom så jag kan se på dom med nya ögon när jag kommer hem.

Nä, nu är jag trött och jag ska ställa klockan på fem så vi kan åka tidigt  i morgon bitti.

Gonatt och sov gott! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar