onsdag 25 april 2012

Oooh, alla inbjudningarna är skickade!

Så i morgon borde alla fått dom och då ska jag lägga ut bilderna. Men än väntar jag så jag vet att alla fått dom. Förmodligen kommer jag inte hinna i morgon ändå, så det blir till helgen :P

Idag va första dagen tillbaka efter förkylningen. Det börjar vara för mycket att göra på jobbet just nu och jag jobbar ofta över. Men jag trivs och det ska bli bättre med sköterskor snart. Men dagen blev lång och jag hämtade mamma på flyget och så delade jag ut sista inbjudningarna. Så nu är jag äntligen hemma i lugn och ro.

I morgon blir det jobb, sen palt i hedlunda och så måste jag hinna storhandla inför helgen eftersom Angelica har kalas söndag, vi ska baka i bagarstugan på lördag och så tog jag på mig extrajobb fredag. Sen borde jag gå på stan i morgon på lunchen för att köpa presenter till Angelica. Timmarna räcker inte till just nu!!

Men nu tänker jag lägga mig i soffan och varva ner efter allt kaffedrickande och onyttigätande som kvällen har givit :) Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar