lördag 5 maj 2012

Formen kommer....?

Har iaf promenerat en timme idag och i morgon är det zumba. Vi äter som tidigare, men med mera grönsaker. Sen försöker vi äta mindre halvfabrikat och laga mer mat. Känns som jag blev inspirerad av Anna Skipper här :P "Bara äta mat med en ingrediens" :) Men det är bra!

Mitt knä, som jag har haft ont i snart ett år, fick träffa sjukgymnasten en snabbis igår. Vi bokade in en tid på onsdag, men hon lindade knäet så skulle vi göra ett litet experiment tills dess. Knäskålen trycks uppåt med tejp för att se om det känns bättre och gör det det, så har hon en grej(knäskydd?) jag kan använda sen. Och det känns mycket bättre!! Ganska som innan problemen, lite ont bara, men jag kan ju gå i trappor nu. Hela knäet känns lättare, på nåt sätt. Så det ska bli kul att se på onsdag vad hon kan göra för magi på mitt knä och hur lång tid till jag får mitt riktiga band till knäet.

Hej hopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar