måndag 19 november 2012

Fredag? Onsdag? Söndag....

Det var ju just fredag och så är det måndag idag??!? Nu hänger jag inte alls med, dagarna går för fort för mig. Till helgen kommer Andreas syster hit till Västerås och så fort som dagarna går så är det typ i morgon då :P
Vi ska iaf åka till Stockholm på söndag för att se Steve Vai på Berns. Ska bli skitskoj att hon kommer hit och att vi ska se en artist :) Skulle bara varit en vecka hon stannade, men hon kommer nog snart tillbaka sen hon sett hur kul det är här i Västerås :)

Ikväll eller i morgon ska jag göra nåt jag inte gjort på flera år!! Jättespännande tycker jag det ska bli. Så det blir en överraskning för er sen, och jag ska försöka fota lite så ni också får se :)

Dax för lite hushålls sysslor: dammsugning!


Jo, jag önskar att det var sån här dammsugning......
....men det är mer så här det är :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar