tisdag 13 november 2012

Happy tisdag!

Här glider allt på som vanligt. Har lite nya projekt på gång, men inget som i dagsläget är nåt att tala om. Solen lyser som oftast här i Västerås, känns det som. Speciellt när man hör om snön och kylan i Lycksele. Frosten har börjat komma på natten iaf, men dagarna är varma och sköna.

I helgen for vi till Stockholm en snabbis. Barnen stannade hos mamma och jag å Ante åkte till Erik, en kompis på söder. Där satt vi och pratade, drack öl(å sånt) med Erik och lite annat folk. Sen åkte vi in till Gamla stan där vi provade på två olika pubar. Den första var så fullsatt så vi gick snabbt vidare, men var vi hamnade sen vet jag inte. Det var nåt ställe vid vattnet iaf och där stannade vi till halv tre. Sen tog det en timme för oss att ta oss hem till mammas lägenhet! Så här länge brukar jag inte vara uppe och jag kommer inte ihåg sist jag var det!! :) Men det var kul att gå ut i Stockholm, se stan från nattsidan.

Nämen, dax att dra igång dagen så det blir nåt gjort! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar