tisdag 8 april 2014

Sova?

Har börjat sova så dåligt på nätterna. Vaknar flera gånger per natt och nu har jag börjat vakna runt 2-tiden och är pigg. Det är väl en förberedelse för bebisen som ska komma, gissar jag....

Men i natt hade jag sån värk av foglossningen och när jag till slut var på väg att somna, började bebisen sparka och snurra runt. Så det blev inte många timmars sammanhängande sömn. Tror jag somnade strax efter fem och så upp kl sju. Så idag blir det bara vila.

Ska försöka ta mig till köket och baka om fogarna tillåter. Har legat och planerat hur jag ska göra en sockerkaka med hallon och choklad i :) Tar jag mig inte till att baka så får Isabelle göra den när hon kommer hem. Hon har blivit helt baktokig den senaste tiden :) Vilket jag gillar mycket :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar