måndag 22 september 2014

Zara Larsson - Shoppingfestival




I helgen var det shoppingfestival på Erikslunds shoppingcenter i Västerås. Jag, Isabelle och Nathalie åkte dit mest bara för att kolla i lite butiker och kanske shoppa lite. Jag såg att bloggerskan Zara Larsson skulle uppträda klockan tolv, man jag tänkte då "hur kul kan det va"? Vad ska en bloggerska prata om, typ!?! Men sen upptäckte Belle att hon skulle uppträda och ville se det, hon förklarade även för mig vem Zara är.... Här är mamman som inte hänger med! :D  Så vi gick dit och jag hade faktiskt hört låtarna och den nya låten var också grymt bra.

Efter uppträdandet kunde man förboka nya skivan och få en signerad affisch, så vi ställde oss i kö.

Isabelle var lite nervös...



Isabelle blev jätteglad över affischen och längtar nu tills skivan kommer med posten om två veckor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar