söndag 4 oktober 2015

Två bilar och en bilbarnstol!

Nu har jag jobbat en vecka och det går bra att köra 10 mil till Örebro och sen 10 mil hem igen. Jag gör frukost och äter den i bilen på väg till jobbet och eftersom Andreas tar barnen på morgonen så kan jag åka så tidigt jag vill. Lämnar Örebro senast halv fyra så jag är på dagis ca halv fem.

Men vi insåg att vi hade ett litet problem eftersom vi bara har en bilbarnstol, men två bilar! Så jag måste byta bil med Andreas efter jobbet innan jag hämtar Nathalie! Väldigt opraktiskt. Så vi bestämde att vi måste köpa en till bilbarnstol. Den vi har nu, Britax Max-Way, är vi jättenöjda med så det är inte lätt att hitta en begagnad eller billig bilbarnstol som duger :) Vi har kollat på många i helgen men ingen är bra eller så är dom slitna...

Lutar mot att det blir en sån här till, om det inte dyker upp en bra på blocket snart....Britax_web_Max-way

Dax att göra kväll, vi ses snart igen :)

***********************************************************************

Andreas har visst hittat en på blocket och har åkt och köpt den. Får se i morgon hur den ser ut :) Ska försöka komma ihåg att ta en bild så ni får se.

God natt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar