onsdag 17 november 2010

Idol-tema på fredag: Klassiker.

Så här ser låt listan ut för fredagens Idol:

Andreas Weise:
1. ”Celebration” (Kool & The Gang).
2. ”She's a lady” (Tom Jones).

Jay Smith:
1. ”Fly me to the moon” (Frank Sinatra).
2. ”Like a prayer” (Madonna).

Linnea Henriksson:
1. ”I can't help myself” (The Four Tops).
2. ”The winner takes it all” (ABBA).

Olle Hedberg:
1. ”Let's dance” (David Bowie).
2. ”Your song” (Elton John).

Minnah Karlsson:
1. "Always on my mind” (Elvis Presley m fl).
2. ”I'm so excited” (Pointer Sisters).

Jag vet inte om jag kallar dom här låtarna för "klassiker". Kanske nån, lite grann, men nog finns det väl bättre låtar än så här? Det är ju ändå fredagsfinal där en av dom röstas ut. Så jag skulle nog ha tänkt mig noga för innan jag bestämde mig!

Men vi får väl se vad fredagens idoler har att erbjuda. Ibland förvånar dom en ordentligt och det blir hur bra som helst! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar