onsdag 1 december 2010

ALDRIG MER EXPERT I LYCKSELE!!!

Idag så kom vår TV, som vi beställde på Experts hemsida, till Expert här i Lycksele för uthämtning. En TV för oss, "dugbar", till bra pris!

Så då skulle vi alltså hämta den ikväll och jag va på så bra humör inför detta. Men det gick över!

Karln som lämnade ut tv´n till oss måste ha nån koppling lös, för hur kan man säga till en kund att: "Ja, jag skulle då ALDRIG ha köpt en sån dålig tv"! Såna repliker fortsatte han att kasta ur sig, hela tiden jag va kvar. När jag sa att tv´n iaf inte kunde vara sämre än den vi har nu, sa han:" Ja, DET vet man aldrig"!! Jag trodde först att han skämtade, men han gjorde inte det!

Jag va så arg när jag satte mig i bilen, och Ante som varit ute och lastat och missat allt, fick höra mina svordomar hela vägen hem.

Jag kommer ALDRIG MER sätta min fot på Expert i Lycksele!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar