lördag 30 januari 2010

Examen igår.

Vi va ju på examen på lärcentrum igår där 4 sjuksköterskor, 2 social-nånting och 1 vvs-ingengör skulle få avtackning. Dom berättade lite om dera c-uppsatser och sen fick dom en tavla av kommunen. Jag blev faktiskt lite förvånad att se 9 st kommun politiker där, tom kommunchefen! Men det va jättekul att dom ville komma för nåt sånt här. Sen fick vi lunch innan det va slut. Så nu vet man vad man har att vänta om 1,5 år :-) .

Idag blir det jobb till tre! Det är löningshelg och rea så då är det långlördag! Jag tror inte folk uppmärksammar att vi har öppet en timme längre, för det brukar inte komma så mycke folk efter två. Man kan räkna dom på en hand! Sen kommer Linda och en annan tjej runt fyra så jag har bara en timme på mig att göra mig klar efter jobbet. Men, men det ordnar sig. Roligt ska vi ha ikväll iaf! Bilder kommer....

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar