söndag 31 januari 2010

Fy farao va bakis vi är!

Både jag och Ante har legat och sovit hela dagen till och från. Jag har börjat vakna till men Ante är fortfarande dålig! Det va alltså en bra kväll igår :)!

Vi gick ut och åt på sportbaren, jag, Anja och Linda. Sen satt vi här hemma tills vi for till stacken, där killarna skulle spela. Anja och Linda är sambos med några i bandet, därför träffades vi innan så vi skulle hitta träffas lite och lära känna varandra.

När vi kom till stacken spelade killarna för fullt men det tog en timme innan folket kom. Sen va det ös hela kvällen. Bilder kommer inom kort!

Så nu är det dax för varma mackor som är min lunch-middag och det ska bli så gott. Barnen har också kommit hem och jag tror det blir en mysig tv-kväll för oss här.

Ha en bra kväll(missa inte Bones kl åtta)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar