fredag 5 februari 2010

Känner krafterna sakta återvända!

Har haft en hektisk tid över och efter jul med skola, hem och alldelens för mycket extrajobb. Tydligen tog jag slut på kroppen i måndags(städa, tvätta mm) för efter det har jag varit riktigt spak. Låg hela måndag kväll, tisdag och onsdag till lunch med ingen ork, illamående och bara allmänt nere! Hade lovat att jobba två timmar på onsdag och när jag kom hem va jag helt slut på! Men jag gjorde en deal med mig själv efter det, att jag skulle vila till måndag morgon, inte ta på mig nåt eller boka in något. Och jag tror det funkar. Känns som om jag får dom här dagarna på mig nu att bara vara så är jag redo på måndag igen :-) . Jag har inga barn i helgen heller så det blir en riktig slapparhelg :)!

Idag har jag inte någon skola inplanerad, så jag har ingenting jag måste göra, vilket känns lite konstigt. Så jag sitter här och funderar på vad jag ska hitta på. Blir det lite varmare tar jag nog en promenad, annars kanske jag bara går ner till stan och strosar lite i affärerna. Det är jobbigt att försöka göra inget!!

Som sagt: Allting ordnar sig. Och gör det inte det, så ordnar det sig ändå!

Ha en trevlig fredag!

Kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar