fredag 5 februari 2010

Pyssel med smycken!

Det här har jag roat mig med i eftermiddag:

Före:


Efter:



Blev så less på att ha smyckena i en väska så jag fixade lite för att lättare kunna se dom. En vanlig tom insida på garderobsdörren. Så sätter man skruv eller spik mot kanterna och snöre emellan. Man kan såklart använda vad man vill, men idag för mig blev det skruv och ståltråd. När jag hittar nåt finare byter jag bara ut dom. Så nu har jag hängt upp alla smycken(ringar å sånt har jag i en fin skål) och kan lätt se vad jag har och kan välja mellan. Dessutom är det intill kläderna så det känns mycket enklare nu. Har tidigare haft så här på väggen på toan, men jag tycker det är bättre att ha det i närheten av kläderna.

Nu blir det middag och sen förmodligen Let´s dance. Heja Rabih!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar