söndag 7 februari 2010

Vilken flopp thai-buffen var!!

Det va okokt ris, det knastrade alltså när man tuggade! Tre olika köttgrytor, med svål, överkokta grönsaker, skinkstek och väldigt vattniga! Det både smakade ingenting och smakade dåligt!!! Sen hade dom chicken-nuggets från halvfabrikat som de bara värmde upp!! Jag kunde knappt äta det och samma för de andra jag va där med! Inte ens en timme satt vi där, och va det inte för de som drack öl, hade vi varit färdiga inom en halvtimme! Jag är så fruktansvärt besviken! Det där va inte thailändsk mat! De kunde iaf ha använt en kokbok om de inte klarade av att göra maten! Det är inte svårt! Så dit går vi aldrig mer!! Jag mådde illa och va hungrig när vi lämnade stället - det är sämsta betyg en restaurang kan få!!

Så nu har jag lovat att bjuda på asiatisk mat någon helg, för att visa hur enkelt och gott det kan vara. Fast jag brukar blanda flera rätter som är både indisk och thailändsk, men gott är det! **skryter lite** :)

^*^*Sitter och dricker mitt morgonkaffe och väntar på solen!^*^*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar