fredag 26 mars 2010

Nu har jag helg!

Och nu är praktiken "typ" slut! Jag har varit färdigt på Skogsgläntan, men på måndag och tisdag har jag även praktik, fast sköterskan har utbildning om Palliativ vård och jag ska följa med på den. Det ska bli jättekul att få följa med på den utbildningen, speciellt när vi läser om det på skolan i vår.

Veckan som varit har varit helt tokig! Händer saker hela tiden, både på praktiken och hemma. Så jag har inte hunnit så mycket emellanåt. Och det syns på bloggen! Men nu ska det väl lugna ner sig lite, hoppas jag.

Igår fick vi kläderna från HM och allt passar! Så nu har jag min fina vårjacka tills vi ska till Stockholm. Här är det nog lite för kallt ett tag till, speciellt sånt snöoväder vi fick igår. Men snart så är det dax :) .

Nu ska jag göra frukost och sen få igång allihopa! Känner fortfarande av de tidiga mornar, så jag vaknar och stiger upp sex. Men det ska vi nog ändra på i helgen. Och så är det väl sommartid på söndag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar