fredag 26 mars 2010

Usch va stressigt att va ledig!!

Man ska ju hinna med allt man annars inte hinner med! Springa runt på affärer och tvätta och så har jag varit på Linsa för att kolla synen. Har haft ont mellan ögonen/pannan ett tag nu så jag tänkte att det kan va ögonen. Och det va som jag trodde - jag behöver läsglasögon. Har inte så stort fel, men det räcker när man sitter vid datorn och med böcker hela dagarna. Har haft läsglasögon för länge sedan, men aldrig använt dom. Så nu har det kommit "tillbaka" igen! Lånade hem fem par bågar så nu börjar testningen :) . Eftersom jag sitter på skolan hela dagarna oftast, så vill jag ju ha nå snygga bågar. Det går att hitta på en mack om man har tur, men då får man ta vad man hittar. Jag återkommer med bild senare.

Köpte mig iaf ett par nya solglasögon på guldfynd. Gick förbi deras skyltfönster för nån kväll sen, och såg dom direkt. Så idag provade jag dom och blev så nöjd :) . Nu väntar vi bara på sommaren...

Ikväll är det Open mic night på Indo Café. Vem som vill får ställa sig på scen och göra det dom vill. Så vi tänker gå dit och titta. Några vänner kommer hit innan och tar en öl och surrar lite. Ska bli så kul med nåt annorlunda:)

Nä, nu ska jag till tvättstugan, äta en macka, hämta benet till stolen(gick sönder i morse), handla och sen hämta Bella och skjutsa henne till hedis. Skönt med en ledig dag....!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar