torsdag 1 september 2011

36 år idag :)

Idag fyller jag alltså år:) Igen! Det va ju nyss jag fyllde tycker jag :P Igår hade jag kalas och det va jätteroligt att ha så många här som ville fira med mig. Jag fick mest pengar och presentkort, men av Annelie fick jag den här:
Det är en fågelbur med ljuslykta i som är lite fuskrostig. Jättefin är den så nu måste jag hitta nånstans att hänga den.

I morse kom Andreas och barnen och uppvaktade mig på sängen. Jag fick fika och badgrejer och en sten.

Jag är nog lite bortskämd tror jag :)

Nu ska vi äta middag och sen lite tårta innan vi går ner på stan för att lyssna på Antes grupp som spelar på torget i kväll. Det är kvällsöppet på stan så ikväll kan man shoppa till 21 :)
I morgon åker vi till Umeå för att Andreas ska köra motorcykel med massa folk. Vi ska bo på hotell, jag ska träffa Angelica och sen får vi se vad helgen ger. Ska bli roligt att åka bort iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar